Expertiza 
                        Echipa Brexton este pregatita sa va acorde suport si consultanta pentru:    
                        
                        
                            
                                
                                    - 
                                        Verificarea / inregistrarea facturilor (contractelor) de achizitii bunuri, precum si a facturilor primite de la prestatorii de servicii (inclusiv achizitiile intracomunitare si importuri de bunuri)
                                    
- 
                                        Inregistrarea contractelor / facturilor de leasing
                                    
- 
                                        Inregistrarea si tinerea evidentei mijloacelor fixe, precum si a amortizarii acestora
                                    
- 
                                        Verificarea documentelor existente la registrul de casa si/sau verificarea modului de inregistrare a lor in softul de contabilitate (incasari cash clienti, plati cash furnizori, transferuri de numerar catre conturile bancare)
                                    
- 
                                        Verificarea inregistrarii in softul de contabilitate a facturilor de vanzari de bunuri si prestari de servicii sau inregistrarea acestora, dupa caz
                                    
- 
                                        Inregistrarea tranzactiilor efectuate prin conturile bancare (operatiuni de incasari, plati, transferuri intre conturi bancare, schimburi valutare, altele)
                                    
- 
                                        Inregistrare altor operatiuni lunare (verificarea stocurilor si emiterea rapoartelor de descarcare a gestiunii stocurilor, cheltuieli in avans, reevaluari creante si datorii in valuta, conturi de disponibil etc.)
                                    
- 
                                        Verificarea si analiza conturilor contabile
                                    
- 
                                        Intocmirea lunara a rapoartelor pe furnizori, clienti, incasari, plati, a altor rapoarte cerute de managementul companiei
                                    
- 
                                        Stabilirea cheltuielilor nedeductibile, a veniturilor neimpozabile, calculul impozitului pe profit
                                    
- 
                                        Determinarea taxelor si impozitelor datorate de companie, declararea acestora catre ANAF
                                    
- 
                                        Completarea si transmiterea in termenele legal prevazute a declaratiilor fiscale catre ANAF
                                    
- 
                                        Verificare documente legate de salariile personalului angajat in cadrul companiei
                                    
- 
                                        Intocmire balante si situatii financiar-contabile
                                    
- 
                                        Intocmire bilant semestrial/anual
                                    
- 
                                        Intocmire registre contabile